De laatste update. - Reisverslag uit Paradeísi, Griekenland van Roland en Evelien - WaarBenJij.nu De laatste update. - Reisverslag uit Paradeísi, Griekenland van Roland en Evelien - WaarBenJij.nu

De laatste update.

Door: Roland en Evelien

Blijf op de hoogte en volg Roland en Evelien

18 Mei 2016 | Griekenland, Paradeísi

De afgelopen dagen hebben we pakketten met kleding, babyspullen en verzorgingsproducten klaargemaakt voor de hotspot.
Er is weer een bootje met vluchtelingen aangekomen met 10 mannen en 1 vrouw.
Onze eerste vrije dag hebben we gebruikt om het eiland eens te verkennen. Lekker met een jeep off-road door de bergen gecrosst.
Uren gezocht naar de hotspot, en uiteindelijk kunnen vinden. Goed verstopt voor de toeristen dus. 's Avonds een beetje tot rust kunnen komen in de hotsprings (natuurlijke mineralen warmwaterbron).
Gisteren en vandaag hebben we spullen kunnen kopen voor de vluchtelingen van het gedoneerde geld.
Sommige spullen waren heel hard nodig. En we willen onze donateurs dan ook heel hartelijk bedanken!!!!!
Vanavond onze laatste vrijwilligersmeeting. En morgen helaas weer naar huis. We zouden hier heel graag langer willen blijven om te helpen. Misschien lukt het ons nog om dit jaar terug te komen.

Meer foto's en verslagen volgen nog!

• 18 Mei 2016 - 19:10

JoHo:

Goed gedaan toppers! Jammer dat het er alwe bijna op zit, maar het moet goed voelen dat jullie hebben kunnen bijdragen. X